четвртак, 3. јун 2010.

Sajt za upoznavanje

Bok opet, opet sam ovdje. Zapamti moje seksi kupovinu? Pa, moja žena, Angela i otišao sam nekoliko puta da posjetite moj lijepi bakreni kose, prodavačica fine luksuzne seksi donje rublje.
Jednog dana sam otišao na svoje, kao Angie je morao sajt za upoznavanje raditi. Na mom dolasku, dama me pustiti unutra, a mi ode u svoju 'salon', (kao što je divan naziv), i sjedi na kauč je prekrasna mlada žena Auburn kose. Bilo da E-Bay gospođa imala joj je rekla o mom satena fetiš, ne znam, ali ona je nosio žute satensku haljinu, ular vrat s bustier tip top, i male nabore suknje puni krug. Me podsjetio na bijelu haljinu Patricia Marsh je nosila preko tog kanala za grijanje! Bila je nosio žute sandale i blijede Tan čarapa. Bila je uveden kao Michelle, ali kaže kako joj se sviđa da se zove samo minja.
Imat ćete primjetili, ja imati nikada spomenuo ime , a to je jer ja ne mogu riskirati bitak identificiran, jer ona i dalje intenzivno bavi na tom mjestu. Nazvat ću ju Minja.
Lady E imao neke Midnight Blue saten donjeg rublja koje se nude, a prije stavljanja na aukciji, ona je zazvonio Angie i nudio joj. Postojao je cijeli niz ove ukusne satena zbirka; grudnjak je pola šalice, balconette mislim da se zove, s gornje polovice obična plava čipka, podvezica pojas bio masu istu plavu čipke preko plavog satena zaklade, sa šest tregeri, basnoslovan za držanje čarapa ravno. Došlo je bič sa diamantes oko struka, i par ono što znam sada će biti Tap-hlače, obično nosili cross-dressers. Bilo je pola klizanje i potkošulja vrhu u istom soft lik hugging satena, i spavaća soba haljinu, kao penjoar. Cijena je bila ponuđena na bilo smiješno niska, pa sam platio cijenu molba odmah. Chelle, čiji je glas bio seksi smeđeg šećera ton, pitanje da li bi bili u redu za Angie. Imao sam drugih stvari na umu, a ja bio idući u biti prvi u ove dijelove froufrou.
"Želite da vam se sviđaju uzoru '? , rekla je ona. Biste li ikada! Ako ste vidjeli Chelle te će imati zrcaljeno previše! Ona je otišla u stražnji blagovaonica, nastajanju nekoliko minuta kasnije nosi sve. Ona je paradirala okrugli salon za mene, uklanjanje kućna haljina, a zatim kratka jaknica i klizanja, da bi se otkrilo svoje fantastične figure koje su bile skrivene, gotovo, u žutom haljini.Grudnjak je C čaša, ali njezine grudi mora biti najmanje E šalice, oni prolivena lijepo preko pola šalice, oteklina čipke lijepo.
JA je pitao ako sam mogao vidjeti bič na mjestu, a ona je pogledala Lady E koji je klimnuo glavom. Ona je polako spušta slavinu hlače, da bi se otkrilo bič. Ono što je najviše iznenađuje je da poking iza plavog satena je bockati, čovjek penis Zaboga. Ja gaped u čuđenje. On / ona je hot sms poruke ovaj fantastičan lik, simetričan noge, slavna kose, bademastog oblika savršeno lice, i veliki! 'Pa, što da li vi misliti? Da li kao bič "? , rekla je ona. 'Ja znam, ja dobiti ovu reakciju al vrijeme, ali znate, ja još uvijek volim seks sa zenama, a muškarci previše, moram reći. Kad 'L' mi je rekao o vas i vaše lijepe žene, Angela, rekao sam želio bih vam u susret, pogotovo nakon svega ona je rekao mene o tome što ste dobili do kada ste ovdje.
Po ovom trenutku mo stajao na pozornost i bilo je očito da La. 'Vrijeme je za ići gore gore, mornar dječak, i vidjeti što možda najviše sviđa'.
U taj božanski spavaće opet, ovaj put bez Angie, ali s dvije lijepe žene. Na krevetu je ovaj lijep skup u boji višnje donjeg rublja, kompletna sa čarape i cipele. "Imati svoj tuš, a zatim ih staviti na ', rekao je E. Lady" Mi ćemo čekati dolje za vas, poziva kada ste spremni'.
Ja obasuo i sušena off, sa puno količine Lady's talk E, koji mora koštati bogatstvo. Klizi u satena rublje i svilene čarape me žele wank tamo i tada, ali ja opirala poriv, pozivajući se dolje da sam bio spreman.
Kad su došli u sobu, bio sam ležala na duvet sebe kroz trljanje mekom krpom.Lady E stavila na raskošan bijeli skup donje rublje s visokim potpeticama na sandalama bijele čarape. Chelle još uvijek je nosio svoje nove kupovine. Oni su se preselili na obje strane kreveta i Chelle je rekao, 'Šteta Angela nikada je došao sa sobom. Ona bi uživali u ovaj. ' govori mi da su shagged u dupe sa strap-on. Pa, ne treba strap-on '. Dospio sam prema Chelle, osjećaj za nju probadanja kroz kućna haljina joj je staviti na leđa. Uvijek sam mislio da je ona-mužjaka uzeo drogu da je povećana veličine grudi, ali i smanjio muški organ, ali ovdje smo, ona je seksi muškarac s-prick koje mora biti 8 "do 9", barem. Spomenuo sam ovo, i Chelle objasnio da je imao poseban op da skinula Adam's apple, promijenio njezin glas i zadržala svoju pravu veličinu penisa. Kao što sam stroked joj prick, primijetio sam da sam mogao ne osjetiti Bollocks. Podigoh ogrtač žele vidjeti gdje se nalaze. 'Oni su uvučen u meni ", rekla je," To je smisao koju možete nabaviti uz redovite prakse ". Pogledao sam i siguran dosta, mogli vidjeti gdje su bili gurnuti u otvor iza prick i glatku kožu je bilo malo naborano. Izgledalo je kao drugi šupak.

'Pa', rekao je , 'Zar ćemo razgovarati o spolovima križ ili smo se zezati danas? Okrenuo sam se njoj i njezina izvukao na mene, miluje joj fantastično tijelo kroz nju satena ruhu.Osjećao sam se moja prick se rješava vrlo lagano, a moj loptice Pomilovala tako tiho. Moje tijelo je redovito voskom Angela i Laura, moja majka-in-zakon, tako da sam mogao osjetiti sve kretanja nježne ruke. Bio sam ljubljenje , tako nježno, i miluje ona je mene davanje i što Chelle je događaj dolje, bio sam u sedmom nebu. Chelle od mene da podizanje koljena, i kao što sam to učinio, ona je Pomilovala oko mog anusa, lagano džepova da muški vole rupu. U tuš, imao sam koristio cijev dati sebi ispiranje crijeva, čistini izvan mojih leđa prolaz za zabavu sam očekivao da je noć. Chelle gura prst, ili dvije, u moje dupe i uzeo moj probadanja u usta, liže tiho oko kacigu, onda crtež moje loptice u usta, sve dok se wriggling neki više prstiju u meni. JA je pitao ninu kleknuti iznad moje glave, i neka mi daju joj neke zadovoljstvo sa mojim extra dugo jeziku. Njezina vagina je oduvijek bila fascinacija za mene. Pubes su iste boje kao kosa na glavi, lijep bakreni crveni. Ona je uvijek miriše slatko tamo dolje, i Angela ju je muffed previše. zaustavio me sisa i preselio između mojih nogu, malo ih je podizanje. Osjećao sam joj prick nudging prema mojoj nižeg rupu, i čekao u očekivanju za sljedeći osjećaj. JA je znao kako strap-on osjećao, da žive probadanja biti bolje. To je bio. Sam mogao čuti ljubljenje i shvatio da Chelle i Lady su bili snogging E, ono što uključite koja je previše. Moj prick je harala teško, a ja sam želio da će netko učiniti nešto da me osloboditi. Ja nisam mogao govoriti kao što sam imala usta puna labia i sperma. Onda je netko nježno trljanje je moj probadanja s nekim materijalom saten, glatko gore i dolje. Gotovo sam došao, ali je uspio stisnuti moj stražnji dio, drži Chelle u meni i dopuštajući želju da se sperma trošiti.
Zato je dobio od moje lice, pa se okrenuo oko mene je okrenut, a zatim se zabio bijesan na moj hard-on. Naginje se prema naprijed, mogao sam uzeti joj lijepu tits u moja usta i nanijeti joj bradavice postati uspravno. Chelle je rukama oko ispred Lady E i bio je težak za masažu tih istih sisama, pa sam izvukao svoju glavu dolje i poljubio u usta, ostavljajući joj okus vlastite ljubavi sokova oko usta. Ona je počela jaukati, a ja čuo Chelle duboko disanje, što pokazuje da je o to sperma. Bio sam određen da smo svi trebali cum zajedno, pa sam šapnuo Lady E zadržati, svi bismo puhati zajedno. Osjećao sam se Chelle je prick halapljivo gutati, a znala što me čekalo. Osjećaja JA je dobivanje bilo daleko bolje da je strap-on, a ja stvarno ne želim da kraj, ali sam mogao osjetiti stiskanje Lady E moj probadanja kao što je bila na rubu vrhunca, Chelle je gotovo tamo, ja tako neka ja otići i pucao potoci cum na nju, baš kao što je ona vrisnula je bila i cumming Chelle ispunjen moj double dildo magarac s hrabrost previše. Mi smo bili svi clasping međusobno čvrsto, i kao naša strast oslabio smo odvojeni, leži pored drugog sa mnom u sredini.
Bilo je puno milovati i ljubljenja događa. Nikad nisam mislio da ću ikada doživjeti ona-muški, a Chelle je bio fantastičan. Sam uživala ljubeći njene, kao što joj probadanja u meni. Pitao sam uzela muške uboda u magarca, a ona je rekla da ga je volio. Uz sve stroking i miluje sa saten, bio sam ubrzo opet teško i rekao: "Nikad nisam mislio bih pitati, ali, mogu ja jebati u guzicu Chelle '? Ona valjanog na njoj stranu daleko od mene, i kao dvije žlice možemo uklopiti u svaki drugi. Ona mora da je očekivao nešto poput ovoga, jer ljubav je rupa podmazani, i iako sam prilično velik, ja iščašenje u lako. Kad sam bio naseljen tamo, Lady E napravio treći žlicu, i ubrzo milovati moje loptice su se pomicali naprijed i natrag. Ona nije mojih leđa i vrat, i preselio dolje krevet, uskoro se osjeća liže oko moje arsehole. 'Volim sve to hrabrost', rekla je, 'I Chelle vam je dao dosta. Ne brinite, ja ću vas očistiti '. Sam otvorio moje noge malo, i mogao osjetiti njezin jezik se kreće i izlazi iz rupe, piti do sokova. Moj loptice su se usisan sada, i kao što sam se preselio i izvan Chelle, bio sam totalno pobudila erotski.
Sam povećao tempo mog ljuljanja, i dosegao je oko i počeo wanking Chelle. Ona je još stenjali u zadovoljstvo što sam neke rane okolo mat čudovište vratilo, kreće svoju ruku u vrijeme s thrusts mojih vlastitih probadanja. Sam mogao čuti da Gospa E nije gubljenje vremena, ona je sama wanking off, teško disanje u moje loptice, kako je sada guraju svoje prste u moj anus.Nekoliko trenutaka kasnije, osjetio sam da je bio idući u Chelle sperma, tako da sam sebe steadied, s namjerom da se istovremeno vrhunac, a mi sigurno nije. Pow!
Nakon drugog tuš, otišli smo dolje na večeru, odjeveni u nove odjeće saten, pripremajući se za još jedan sjednicu kasnije te noći. Razgovor je dobio oko na moj donijeti Angie, a možda i Laura previše, za laku noć kasnije

Нема коментара:

Постави коментар