уторак, 29. јун 2010.

Iskusne dame

Moje ime je Mona - Ja imam 31 godinu, i spadam u iskusne dame jednog, a ja vlastitu kuću. Dovoljno je dobio prije 2 tjedna, preselio u 2 dana, i stvarno suočen onoga što bi poduzeti da bi uplate.
Kada sam prvi put saznao sam bio odgovoran za plaćanje, zamolio sam prijatelja da se presele u. Onda moja sestra i braća, ali sve je odbio. Inace obozavam seksi uniforme i ves Ja se pokvario drugi dan i staviti oglas u radu za cimera. Im 'ne brine ako su muški ili ženski, kao čeznuti kao oni plaćaju najam i ne uništavaju kuće.
Ad su pokrenuti dva dana kada sam je dobio moj prvi poziv, Dean. On je rekao da je 23, u svojoj posljednjoj godini koledža i želi od dorms. JA je pitao ako sat vremena je u redu i on je rekao siguran.
Ispričat ću vam o kući dok smo pričekajte za njega: to je 2-priča, 6 soba, 3 kupaona. Ima veliki dnevni boravak dole i kuhinja prostor, plus den i obiteljske sobe. Što volim o Kuća je sa stražnje strane kuće. Njegova je dobio bazen i tone trave u odličnoj formi, što možete utvrditi ili hodati bos na to bez straha od greške i prljavštine.
Ok, sada mislim da sam trebao reći kako sam došao u vlastitu kuću. O prije dvije godine bio sam očajan za novac i JA je neki pratnju za oko šest mjeseci. Jedan "mušterija" je nedavno razvedeni čovjek koji je stvar za brzi sex: on je volio da vidi kako brzo bi mogao čini mi se. Bio je to doista igra za njega (on je čak imao prestati gledati). Pa, prije tri mjeseca dobivam da me pljuje poziv od nekog odvjetnika govore mi da je on umro, a ja bio htio svoju kuću i da dođe u za čitanje. JA je otišao dolje sljedećeg tjedna, čuje čitanje, potpisali puno radova i dobio ključ. Umro je u prometnoj nesreći na putu kući iz lokalne da traci. Vozeći prebrzo za gladak ceste i skliznuo u drvo. Budući da je već razveden, nemam strah od njegove bivše žene ga tvrdeći kao zajednice nekretnina kao što su žene mogu u Kovinu.
Dean je ovdje, i moram ga prodati boraviti.
Hodao sam do ulaznih vrata, gledao špijunka na vratima, i ... vau .. on je hot! Ja izbrisala iz moje brade sliniti i nije jednom,veze za krevet . Oh well, vjerojatno dobio puno prijateljica, ja mislio to ja osobno. Sam otvorio vrata, ja sam upoznao, on sam uveo, a ja zgazi natrag kako bi mogao doći u.
"Ovo je lijepo mjesto", komentirao kako je bio obličje okolo dnevni boravak.
"Hvala, ja nisam bio da se ovdje dugo, a bio je u savršenom stanju kad sam ga dobio, rekao sam.
Kao što smo na turneji po stepenicama Rekao sam mu cijene u sobama kao što smo dobili na njih i pokušao ga prodati lokalnim značajkama i jednostavan pristup važnim trgovine i transporta. Mi je otišao to niz stepenice opet, pričajući o faksu i udaljen cimerice iz pakla. Povratak je istražen, uz komentare o bazenu.
Kao što smo ušli u kuhinju, razgovor okrenuo na kućni red. "Nisam stvarno stavili pravila u beton ipak, rekao sam. "Oni će se razvijati osobu po osobu mislim. Što se tiče pretjerano nighters .. "Ja sam zaustavio, traži njegovo lice za zanimanje za temu. Vidio sam nitko, pa sam upitao: "Imate li djevojka prijatelj?"
"Nope," odgovorio je glatko
Moje obrve ode gore, "Stvarno?"
"Stvarno", rekao je smiješeći se.
Nepotrebno je reći da sam ga htio, ionako sam mogao dobiti. I ja sam u zadnje vrijeme podebljano dovoljno da se za to. Ono što sa mnom velike kuće vlasnika, a to je bio neko vrijeme previše. JA je uzeo dva koraka prema njemu, i poljubila ga je puna na usnama. Izgledao je iznenađen, a on je dok je poljubiti natrag, ali kad je učinio, on nije bio sramežljiv što se tiče da je sam.
JA ran moje ruke od svog torza kako on grabbed moje struka. On me podiže, mi stavljanje na šalter. On je vodio svoju ruku preko mojih grudi do moje košulje. On je razbio poljubac i nagnuo da ih zadirkivati kroz tkaninu. Još uvijek sa svojom desnom rukom na moje grudi, potrča mu lijevom rukom prema dolje na moje prepone. On je proširila moje noge i počeškala pussy kroz moje gaćice. Kao što je mene masiranjem, JA ganut moj ruke da bokova te ga izvukao bliži između mojih nogu, umatanje moje noge oko njegovog struka, stupičarenje ga između mojih bedara.
JA ran ruke njegovu strane, uklanjanje njegova košulja kao što sam otišao. On je podigao ruku i sam izvukao majicu preko glave, to flinging na pod. Ja oslanjao se i poljubila potiljak njegova vrata, s moje desne ruke na leđa njegove glave. Ja ga čuli jaukanje, što me potaknulo na.
Koristio sam lijevu ruku da ide za njegovu jeans, ali on izdvajali daleko. Preselio se u otkopčati moje košulje. On je polako klizila moju košulju, vođenju svoje ruke uz moju kožu. On je nizak stenjati kad je vidio moj grudnjak, saten maruna, "Volim saten," dahne. On je dotaknu lagano sa svojim vrhovima prstiju oko vrhova mojih grudi, kreće prema gore to mu dlanovi bili su oko mog vrata. On je pogledala dolje u mene, stavi ruke na svakom od mojih nogu, još uvijek omotano oko njega, i upitao s iskrenošću: "Hoće li na moj efekt mene uzimajući u kuću?"
"Nije malo", odgovorio sam natrag s jednakom iskrenošću.
I tako je počeo svlačenje žurbe. On je vodio svoje prste uz moju ruku i do mog ramena, pod prstima grudnjak remeni. Ja undid mu traperice, dopuštajući mu da ih povući prema dolje i korak izvan njih. Kad sam vidio svoju celu saku u picku boksači to je bio moj red da jaukanje, Ja sam dojilja za njih. Sam legao natrag na šalter pa je mogao maknuti moj traperice. Uzeo je gležanj u lijevoj ruci i izdvajali moje čarape off. On je učinio isto s mojim drugim gležanj i čarapa. On ran njegov dlan na trbuhu, precrtavanje oko moje pupak.
Ja oslanjao se i prošaptao, "Touch me svugdje kao te uzeti moje traperice off", a ja iza poljubila mu uho. On je pogledala dolje u mene i ran preko moje ruke torza, ljubi trbuh, unbuttoning moje traperice, povlačenjem ih polako, vukući noge s vrhovima prstiju kako on odlazi.
Zatvorila sam oči kao on izdvajali off moje traperice i neka padne na pod. On je proširila moje noge i stao prema meni. On je nagnuo prema dolje, stavljajući mu ruke oko leđa i podiže me. JA omotan ruke oko vrata, "Gdje?", Upita.
"I'm Yours" Ja optioned.
Sa smiješkom je nestašan pried pored moje noge i ode u rezervne dolje spavaća soba. Čuo sam bič-kao što su zvuk, i vidio ga vraćaju s debelim ručnikom. On je otišao u centar cijepanje otoka, i postavio blanker dolje, sklopivi ga nekoliko puta. On je gurnuo u sredini, zadovoljan debljine i onda pogledao tamo kod mene.
On se okrenuo i srušena njegova boksači, nagnuo te ih izdvajali off.
Okrenuo se oko, penis potpuno uspravno, i sjede na cijepanje bloka, meni gleda napeto. Sam off šalter i hodio putem do njega. JA nije 'obavijest prije, ali on je dobio svoje lijeve bradavice proboli, zlatni prsten u rupu. Ja mršavih dolje i lizati oko prstena, sisanja bradavica samo malo kao što sam premjestiti na to nisu probusene bradavice. Igram moj prst oko bradavice prsten dok sisa i lizanje bradavice druge. On vodi svoju ruku kroz kosu, a ja sisanje teško na bradavici.
I gore i mršavih ga poljubi, sisa na njegov jezik. Ja lizati njegove usne kako sam povući daleko ponovno. Ja otkačiti moj grudnjak u leđima i povucite trake preko moje ruke, ostavljajući čaše na mjestu. Ja se okrene i hoda prijeđe na hladnjak. JA baciti moj grudnjak preko mog ramena u svom smjeru i otvoriti vrata zamrzivača. JA uzeti dvije kocke leda, zatvorite vrata opet. Sam premjestiti natrag u stoji pred Dean, još uvijek sjedi na cijepanje bloka.
Držim Jedna kocka leda u svakoj ruci i početi da ih trljati nad mojim grudima, topi voda crta niz moje kože. Moje bradavice i areolas otvrdne s ekstremno hladno. Kocke gotovo rastopljeni, hodam na njemu, spustivši fragmenti leda na podu. I mjesto moje hladne ruke na njegovu stražnjicu i povucite ga prema meni i ja opet ga poljubi.
On me vuče bliže sa rukama na mom struku. Osjećaj mi gaćice, on pokreće svoje ruke na rubu buns, guranje gaćice prema dolje til Imam nijedan izbor ali to break poljubac, i neka padne.
On je skočio cijepanje bloka, i mene podiže do mjesta gdje je sjedio. On kleči ispred mene i širi noge. Direktno razini očiju sa moja pička, on mjesto koljena preko njegova ramena. On je izgleda za srebro od leda topi led sam odustao. Uhođenje jedan, on to pokupi, moja pička širi usne, i to radi preko mojih vruće, kaplje klitoris.
I drhtaj i jaukati, a šapat "Lick me" i "grickati moj klitoris" mi pobjeći.

On gura preostale malo zalediti se moja pička rupe i hladne otopljene vode teče niz moj magarac. On ide na to hladnjak, pokes oko neko vrijeme i izvuče krastavca. On osmjesima na mene kao on ide na to opere.
Osjećaj mi vruće maca sokovi miješaju s hladnim otapanje leda, tingles moje kralježnice i ja početi masažu moj klitoris. Uz povrće oprano, on se vraća cijepanje bloka, opet kleči ispred mene. On nagne prema dolje i okreće jezik svoj, na moj klitoris, ližu i puše mi maca usne. Oplakivanje, moleći da se jebeno, on postavlja vrh krastavca protiv moje rupe. Ja početi igrati sa mojim bradavice, trljanje moje sokove sve nad mojim grudima.
On stavlja svoju ruku na moje rame i osjećam veliki potisak, i ostvariti hladno krastavca klizi unutra i van. I krik i roktati, žele samo više.
On seže u moja pička, i počinje se premjestiti ga dublje, do skoro svih devet inča su u meni. Sam stavio svoje ruke na kraju bloka, i početi se zajebavati zeleni ljubavnika. Moj sokovi pomažu gurnite unutra i van. Ja sam oplakivanje i vrištala za više kada se seli na to gdje mu je penis je pravo nad moje lice. Ipak klizna krastavca duboko u meni, on je trlja sjajni pre-cum preko vrha njegov penis. Ja lizati mu jaja, moje ruke uzimajući mjesto njegova na njegov penis. On zastenje i putts mu odriješene ruke na stol pored mog struka. Koncentriraju na njegovu senzacije, njegov udarac sa krastavcem usporiti. JA trčanje moj ruku gore i dolje njegov penis, krut dovoljno za više od par fucks. Sam ga povući bliže mojoj glavi, i lizati između nogu.
Ja početi da njegov penis pumpa s moje strane, i grickanje na njegovu loptu vreći. On omogućuje ići od krastavca, ostavljajući ga potpuno u meni i nagne prema dolje, stavljajući ruke na cijepanje bloka. JA uzeti jedan orah u usta, nježno stiskanje, trčanje moj jezik kroz svoje debele stidne dlake.
Ja puštanje mu jaja. Ja lizat bazu njegov penis i trčanje mi jezik do strane do vrha, uzimajući u samo jedan dan savjet. On jecaje, gripozan rubu cijepanje bloka nategnuti.
"Moram te imati sad, ne mogu to više podnijeti", kazao lustily diše. On seli pokraj mene da između mojih nogu. On uklanja gladak krastavcima i padne na pod. On počinje masažom mojih gladak kaplje maca. Trčanje je prstom oko moje rupe, masažu moj klitoris. Ja stenjati i twist moj hips, karanje mu prst umetnuta. On stavlja moje ankles na ramenima i mjestima vrhu njegov penis u podnožju moja pička. On pulls moj hips bliže i ja ga osjećam slajd u, i on odmah počne da pumpa. Ja utakmicu njegova Stokes, grabbing ruba stola sa mojim rukama, naša jauk druženje.

Počinje zgroziti, i usporava njegov tempo, koji se kreće moj lijevi gležanj na oko njegovog struka, tako da on može gledati.

"Fuck me kao kurva," Ja potražnje.

"Da, gospođo", kaže on i on nagne prema dolje lizati moje bradavice.

JA trčanje moj rukama kroz njegovu kosu kao on vodi svojim jezikom preko mojih grudi, kruži bradavica. On ima bradavicu u usta i nogu hvataljke bokova tighter. Ja luk mojih leđa i njegov stokes dobiti teže. Lako klizna i smanjivanje sam mu se osjećate napeti kao on ne dođe. On se oslanja gore, uzdisaje, guranje koliko on može unutar moja pička.
On izvlači mi bliže na struk. Ja mogu osjećati da je još uvijek teško i on počinje poteza sporo i duboko. Njegove ruke premjestiti natrag u moje bradavice, štipanje njima.
"Fuck me više" sam šapat u uho, moje ruke oko vrata.
On pomiče obje noge do bokova i stavlja svoje ruke na moj magarac obrazima. On mi je dizala sa stola i ja omotati nogama oko bokova. On uđe u obiteljskoj sobi i stoji uz grah jastuka. Ja otkačiti moje noge od bokova, a on sjedi dolje. On postavlja leđa, njegove ruke još uvijek na moj magarac. Ja povući moje noge u blizini njegova struka i rock natrag malo, prilagođavanje na novu poziciju.
On pokreće ruke do mojih leđa, a igra završava s moje kose. Ipak se ljulja, sam mršav leđa moje glave i stavi mi ruke na njegov struk. Ja jaukati kako on počinje masažom mojih ramena i leđa, vođenju svoje ruke preko mojih leđa lagano. Ja mršavih dolje i stavi mi ruke na katu iznad glave. Moj hard bradavice su pravo nad njegovom glavom i on okreće jezik svoj u njih.

Drhtavice trčanje preko mene i ja podignite na njegov hard penis, trčanje uz moje savjet maca usne i klitoris nad mojim. On pomiče svoju ruku na moje dupe i ja polako gurnite natrag dolje. Ja pomakne malo i zategnuti mišiće oko moja pička svojim pijetao i slajd dolje. Njegov dah je vruće na mojim grudima i prsima kao on zastenje duboko, arching leđa.
Njegove ruke zgrabiti moj magarac nategnuti i ja klizanje gore-dolje njegov penis u duljim potezima. On ima bradavicu u usta i jezik svoj, runs okolo u krugovima. Oplakivanje, on počinje da odgovara mom poteza, sastanak moja pička pola puta.
Ja mršavih gore i šire moje noge šire, njegov penis ide dublje u mom toplom maca. "Oh, da," kaže on i ja rock natrag i naprijed. Sam stavio svoje ruke na svoj trbuh i gurnuti prema dolje na njegov penis, ide dublje.
I malo dići i on stavi svoju ruku na njegov struk. On počinje me jebu, a ja mršavih glavu natrag. On zalupi protiv moje klitoris, zalazeći duboko i tvrdo. "Oh, Bože, da, jebi me Dean," Ja mu kažem a on shvaca moj struk uži, lupanje jače na moja pička. Prvi valovi orgazma hit, a ja vikati za više. S moja pička gripozan njegov penis, on dođe, lupanje teže. Izgubljen u svom zanosu kao što je on, naša sokova curi niz nogu

Нема коментара:

Постави коментар