среда, 2. јун 2010.

Hot sms poruke

To je neka vrsta umjetnosti projekta za zajednicu. Mi smo svi bili okupljeni u našoj srednjoj školi sportska dvorana s velikim širokim role papira taped zajedno kako bi stvorili hot sms poruke ogromni banneri.Naš posao je bio da popunite linije koje su prije izvučeni s ovim goopy, boja kao tvar koja može pokriti veliko područje. "Mud-on-a-stick" riječi su neki momak u razredu koristiti.
Moj razred srednje škole umjetnosti bila je sastavljena od oko 50 od nas, prilično dobar spoj momci i djevojke. Moja umjetnost učitelj, gospođa Jones, je bilo vruće. U stvari, ona je jedini razlog uzimao sam ovu klasu. Bila je u kasnim 20's, crnka, prekrasna i uvijek nosio mini suknje i čizme. Totalno seksi. Nepotrebno je reći, ona je često zauzeli istaknuto mjesto u mnogim od mojih fantazija. Dakle ovdje smo svi bili, dečki u trojnik košulje, jock trake i gaćice, naše uobičajene PEzupčanik, iako bez cipele, vjerojatno tako da smo lako mogli tuš off boje kasnije i djevojke su u svoju opremu previše. Zapaljivih mješavina za reći najmanje. I djevojke u ovoj rob trazi gospodaricu klasi je sladak!
U svakom slučaju, gdje je normalno ja bih se maštao o velikim orgija tijela, boja i jebanje, mislim bili smo svi u ovaj projekt za dobivanje boje na papir. Tako smo radili ovaj za bolji dio sat i zavrsava kada su gđa Jones je govoriti i koristiti riječi oprostiti, ili nešto slično i ja iako je rekao kondom. Dakle, sam počeo smijeha. Ona kaže: "Gospodin Smith, što vam tako smiješni?Možda biste željeli podijeliti s klasi? "Classic linije učitelj.
Dakle, kao što su Beavis i Butthead bi rekao, rekao sam joj. "Rekli ste kondom."
Svatko se nasmijao. Ona misli na trenutak i rekao, rekao sam oprostiti. "
Ali JA mogao imati Zakle joj naglaskom, da je rekao kondom smuvati ribu opet! Na taj način JA je rekao sa velikim, nestašna grin na licu, " Svatko ričući i ovaj put čak i moj učitelj bio nasmijan.
Onda ona kaže: "Ok, svatko pogodak tuševe ...., Osim tebe, g. Smith. U moj ured, moj čovjek kondom. "Sada ovaj put, mislim da je to rekao kondom. Odgovorio sam sa: "... upravo tako". To je dovelo još jedan krug smijeha i svatko skinula prema svlačionicama, a ja čuo netko vikati out, "You're in za sada Gospodin Smith!"
Dakle, ovdje smo bili u teretani uredu, uz uobičajene mirise svlačionici prožima zrak. Gospođa Jones je stajala, a ja sam sjeo, a ona nastavlja da me predavanje, ali nije bilo nešto drugo. Bilo je malo stidljivosti, malo flirtiness tamo. Bolestan 'nikada zaboraviti. Na taj način, JA je dobio BOLD.
"Gospođa . "Ona je hodio putem do mene. Kad je bila dovoljno blizu, I grabbed joj ruku i izvukao me na to, zauzvrat joj 'round i njezin ležao nad mojim koljenima. Onda sam joj šest teško swats na njoj savršeno, uzdignuta magarac. Jedan smack za svaku riječ. "Ne - li - ikad - smesti - ja - opet!"
JA nije 'stvarno neugodno prije, samo sam se mojim uobičajenim cocky samouprave.
Mislim da u ovom trenutku, ona je bila malo šokirana, ona je svakako crvenjenje ... veliki put. Ali ona ostaje staviti!
Dakle, onda sam počeo trljati svoje ruke preko joj dupe i onda klizna moje ruke joj suknju i ispod joj gaćice. Sljedeća stvar koju znam, ona se diže i mene okružuje a mi smo ljubavni sms ljubiti kao što smo bili odlaska u žderu jedni druge. Ruke su u moju kosu, onda je ona dizala moj t-shirt iznad moje glave, to povlačenjem, pa su njezine ruke na mene. U međuvremenu, ja sam suzenje off joj odjeću, a zatim sljedeća stvar znam, ona dobiva dolje na svojim koljenima i počinje sisa moj kurac! Moj Bog je bio dobar u tome previše, prvi ližu i onda mi je dosadan sa svojim ustima, a ona je cradled moj lopte, zatim uzimanje svih osam inča moje rock hard penis u.
Nije trebalo dugo za mene to sperma i je bilo puno sperma da je došao vanjska strana vođenje njezinih usta na njoj tits prekrasna. Onda je moj lopatice vrućim umakom s nekoliko prstiju, a da guta previše! Sljedeća stvar koju znam, ona me okružuje i opet smo jebeni i ljubi strastveno trenera uredu! Ona je jedna divlja žena. A što je savršeno tijelo ... lijepo n uske, savršeno tits i obrija maca čak! Pa, bili smo ide na to za neko vrijeme i sa sve svoje oplakivanje i vrištanje, siguran sam da je zvuk bio odbijajući se od svih onih metalnih lockers dokazuje veliku zabavu za sve dečke u svlačionici. Kada smo napokon izašao iz ureda, kosa joj sada izgleda vrlo divlje i nepokorni, mene s velikim cerenje na licu, bili smo dočekali s klicati i pljesak svih onih stoji oko! A netko mora imati je rekao djevojke, jer su svi nagurane u dječaka svlačionica previše!
Gospođa Jones je crvenjenje, veliki put. Me? Sam podigao šaku u zrak za pobjedu, a onda sam grabbed moj učitelj, njezina nagnuo unazad i posadi duboka, strastvena, sporo poljubac na nju.Čak i pred moj cijeli razred, ona je sama zaboravila za nekoliko trenutaka i potpuno je dobio u nju. Kad sam je ustao, ona je jedva mogao stajati! Sam bio nasmijan previše u ovom trenutku, a ona je samo imala veliki osmijeh na licu i uzdahnuo.
Pa moram vam reći, to nije puno za erotski razgovori,moju popularnost. Dečki u školi su me njihov heroj. I premda sam uvijek bio popularan kod djevojčica, nikad nisam dobila toliko maca!
Tada pogodite što? Nisam čuo ili vidio gđa Jones za oko tjedan dana, a ja mislio da je možda dobio privremeni dopust odsutnosti ili da je ljut na mene za nju uzimajući u ovaj jam. (Moje srednje škole ne bi kao veliki posao o ovome kao što se dogoditi s Letourneau i njezinoj školi ljubavnik.) Tada sam dobio poziv od nje.
"Rick, bio sam zadivljen, ako bi mogao doći na moje mjesto za još jedno" malo "umjetnički projekt? Imam neke boje tijela i papir da bih želio svoj doprinos stvaranju remek-djelo. "Nepotrebno je reći, bio sam tamo u rekordnom roku i imali smo virtualnom zajebavati fest, s tijelima kovitlaju u mješavinu boja i sperma ostavljajući dizajn za sve naraštaje. Smiješno je što je, izgledalo je prilično kul.
Onda oko mjesec dana kasnije, došlo je izložbe u srednjoj školi i tamo je naša slika! A ona je potpisala s oba naša imena! Ali ja nisam umu. I to nije 'uzeti Einstein za shvatiti što je sve o slikarstvu i još jednom sam imao djevojke u mojoj srednjoj školi prinosio koliko maca kao što sam mogao ikada ištanje. Čak sam imao malo randevu s tri srednje škole navijačice, sve u isto vrijeme! Što je to? M nage Quatre? Bilo je to kao neki rod goddam Fellinijev film ili nešto ... ali to je priča za neko drugo vrijeme.

Нема коментара:

Постави коментар