понедељак, 7. јун 2010.

Erotki chat uzivo

Priča o vašem čitati je stvarna pojava koja mi erotski chat uzivo se desilo prije tri godine. Nakon seksa s različitim partnerima ovdje ili tamo ili nekoliko partnera u isto vrijeme (najčešće ljuljajući poznat kao) nije za svakoga, pa ako vaše uvrijeđen moja priča ne čita. Ako vam se sviđa priča i imaju jednu te moć ištanje to udio ili su u slične aktivnosti ili bi mogli biti zainteresirani za težak, ili nagovaranja supružnikadečka, kap mi poruku!
Moj muž i ja bili u braku 5 godina, i kao za mene, ja smatra naš sex zajedno kao "veliki". Ja sam puno stvari za mog supruga da bi naš sex zanimljiva, a ne dosadno, kao što su igranje uloga, dressing up kao kurva, silovanje i skečeve i na nekoliko navrata čak su sudjelovali u grupnjaku s mojim mužem i drugog čovjeka.
Imam doma s posla ovaj petak, osjećaj pomalo kinky i raspoloženi za nešto divlje i ludo. JA je otišao do spavaće sobe i svuče iz moje radne odjeće, zatim kupaonicu za opuštajuća kupka.Počeo sam sebe oprati, klizna moje sapunast preda moj vrat na moje grudi, dolje moj želudac onda dolje između mojih nogu, i počeo igrati sa svoja razmišljanja o prvi put sam imao orgazam od strane drugog čovjeka. Nemojte me krivo shvatiti, ja sam imao ljudi me dovesti do orgazma prije, prije nego što sam bila u braku, ali, iz nekog razloga ovaj put je bilo drugačije, možda zato što je moj muž bio prisutan. U svakom slučaju, sljedeći predmet JA je znao, on je ljubav za mene i bila sam off cumming šapće u sebi iznova i iznova, mi jebati, jebati mene, gotovo kao jebacina uzivo osjećaj topline vlastitog vrhunca ući moje tijelo, punjenje svaki centimetar u meni . Onda sam došao. Sam položio u vruće kadica za nekoliko minuta kao izblijedjela vizija zajedno sa svojim orgazma, zatim izašao iz kade i ja sušena.

Sjećam se hodanje na oblači govoreći za sebe, tako, on me želi jebati druge muškarce ha, ok, ja ću fuck'em, ja ću jebati svakog čovjeka na vidiku! Ja ću mu dati jednu noć je više nikada nećete zaboraviti! i ubran potpuno crna suknja, crne vidjeti kroz bluzu, grudnjak i vrlo vrlo seksi crne čipke plišani s priloženom podvezice i zadnji, par obična crne čarape. Želim natrag u kupaonicu i obrija moje noge onda moja maca, koji sam zadržao lijepo i glatko godinama. I onda obučen i staviti na moj make-up, crveni ruž i sjaja i svijetlo crvene lak za nokte.
Sam upoznao moj muž na vratima govoreći mu da požurite i dobiti Chanel, jer smo bili izlaziti!On misli outfit je za njega pitao što je bio povod. Sam mu rekao, odlučio sam da će mu dati ono što je on uvijek želio, i da se pripreme prije nego što sam promijenio mišljenje. Nepotrebno je reći kako je spreman u pola sata, a na klubu u 15 minuta.
Na putu do club, Rekao sam mom mužu da mi treba sjesti na različitim stolovima, a ja bih "probati" da dođe na drugi tip i dobiti nešto događa. Naravno, kazao je, u načinu na koji odjeveni, računati na to?

Mi oboje ušao u klub i oko 8:30 otišla našeg zasebnog način, ja na stol do plesnog podija i moj muž u baru.

Noć se činilo dugo, kao što sam pitao samo kako sam bio došao na te momački. Plesala sam s nekoliko, pokušava različite pristupe prema njima, nema što činiti se to besplatan seks uzivo funkcionirati, onda pleše sa ovaj neki Gvido, JA odlučio je da probati nešto direktno, dok je ples spor ples sam klizila niz moje ruke na svoga magarca, ga povlačenjem u neposrednoj blizini da mi je šapnuo da mu, ja sam vrlo vrlo mokro. Gvido je rekao u zamjenu dobro možda ja mogu učiniti nešto o tome. Rekao sam, pomalo uključen, lets go. Pa, mi napustio klub na njegov automobil i dobio na stražnjem sjedalu i počeo ljubiti i ljubiti i osjećaja i osjećaja, njegove ruke gore moj haljina mi je ukazivanje, moje ruke na njegov penis osjećaj ga je dobivanje teže i teže, napokon razbijanje naše ljubljenje sam otvorio njegove hlače i spustio usne na njegov penis. Njegov prst nastavio igrati s mojim klitoris, a usne erotski snimci moje radili na njemu kada je iznenada počeo sam da se sperma, sperma i, i sperma. Nedugo nakon toga, on je počeo stenjati onda sam osjetio usta se napuni svojim vrućim spermija, gutanja sve to, misleći na sebe, ovo se ne razlikuje nego događaj s mojim mužem. Dospio sam pod moj suknju i povukao otvorite snaps iz mog plišanog i legao natrag na sjedalo ga povlačenjem za mene, trljanje njegov penis na moj maca stavljajući ga unutar mene. On je jeben i jebeno jebeno i mene, napokon čupanje govoreći, to nije mogao napraviti više. Razumijevanje, Sjedio sam gore i popucali mi Teddy i reče mu, možda idući put, te se vratio u klub.

Dok se spor ples s mojim mužem, ja ga ispunjava korak po korak sve što sam učinio, onda se vrati opet za moj stol i naručio piće. Nešto kasnije, bio sam zamolio da ples nije tako loše u potrazi Gvido, on je izgledao mlađi od mene, ali sam mislio, što je, dovraga i zamolio ga natrag u mojim stolom. Njegovo ime je Bob i bio je 22, (oko 10 godina mlađi od mene) plavu kosu i plave oči i nije tako loše izgleda tijela. Bob nije 'činiti se malo zastrašivao bar tako što ikad je dobna razlika, i ne pokušavaju ispasti stariji od njega je, u stvari, izgledao je stariji nego što je bio. Gotovo sam osjećala malo kriv za moje namjere, ali, s druge strane, on je još uvijek čovjek, svi ljudi su jednako vjerojatno kao što smo razgovarali mislio način on mogao dobiti u moj gaćice. Smiješno je što je bio, bio sam misli na način dobivanja dobiti "njemu" u moje gaćice, da tako kažemo.

Kao što smo razgovarali, moje srce kako bi preskočila stražnje sjedište automobila da dečki, još uvijek ne vjerujući da sam učinio ono što sam učinio. Usisavanje ovaj tip je bio jedna stvar, ali ono što me stvarno uključen iz nekog razloga ga je cumming u usta i gutanja. Što sam više razmišljao o tome više okrenut na JA činiti se da biste dobili. I onda maštao sex sa ovog tipa. U to vrijeme, bio sam toliko vruće, zapravo sam osjetio peckanje između mojih nogu, sam sam sebi opravdanje i otići u sobu i dame ohladiti prije nego što sam došao pravo postoji. Sjedio sam na stolici u pašu i ja osjećao, nisam mogao vjerovati koliko sam bila mokra, ja sam potpuno namočena moj medo, a zatim je počeo osobno ukazivanje, bio sam na moj put prema velikim O, moje tijelo na najvišoj erotske zavirite , gotovo izgubljen u svoje užitke, kada je sve iznenada izdvajali moje ruke daleko, misleći, ne, ja želim spremiti tu, želim biti potpuno izvan kontrole, želim ovaj tip. Iako je teško bilo, ja sam i obrisala zakopčane do tada stajao ispred ogledala i primijenjena za usne na mojim usnama, a zatim se vratio do stola i Bob. Mislio sam na sebe, to je bilo sad ili nikad, a rekao je, pokušavajući da ne dolaze na jak, ali do točke i još uvijek biti ono što neki od dame ", želim ići negdje drugdje"? tip reakcija bila, gdje? gotovo kao da je znao što sam imao na umu, ja coyly odgovorio kako o nekom mjestu nešto više privatnog. Bob pogledao u mene i ja gledao Bob, čekajući njegov odgovor, trčanje moj jezik preko ruba moje stakla. Kao što je Bob napokon počela govoriti, osjećao sam se malo leprša u mom stomaku, ne znam što on može reći, želeći mu toliko toga za reći omogućuje ići. Bob je nastavio govoreći da će ići bilo gdje sa mnom, ali tamo je bio jedan problem, a to je da je prešao 2 od ostalih njegovih prijatelja i on se ne osjeća da bi bilo pravo otići i ostaviti onda nasučem.

Mislio sam da za minutu a zatim reče Bob, ja sam velik ideja, ako vas i vaše prijatelje da, i mi svi mogli imati malo zabave. Bob je odgovorio, upravo ono što ste imali na umu, rekao sam, dobro, ako ti dečki htjeli, svi smo mogli ići negdje malo privatnim i pokušajte nešto drugo.
Bob je rekao, neka mi se razumijemo, ti bi bili voljni uzeti sisate kucke na 3 momački, odgovorio sam, način sam osjećaj upravo sada, sigurno bi. Bob je tada rekao, zvuči dobro za mene, dajte mi par minuta, a ja ću pokušati naći moj prijatelj, onda skinula. JA je otišao do bara gdje je moj muž bio i da ga puni se na ono što je o to dogoditi onda mu rekao da ne može biti kući večeras. On je bio najviše uzbuđen o cijelu stvar, onda sam mu dao malo poljubac i wiggled mojim prstima, see ya kasnije.
Hodao sam okolo klub u potrazi za Boba ga nalaz dame soba automobil koji govori to neki dečki. Misleći da samo može biti one ja bih se s večeras sam hodio putem da im više da biste dobili bolji pogled, pogledala sam na njih i mislio to ja osobno, nije loše, nije loše na sve, a zatim se okrenu i ode u sobu dame za osvježiti se malo, u drugom riječima, stavite na više ruž i malo mrlja od parfema u samo na pravim mjestima. I to je bio prilično uzbuđen o našim malim dobili zajedno i bio je spreman i voljan za napraviti pravedan o išta, i bio je siguran da će se raditi samo o svemu. Sam izašao iz kupaonice i pronašao Bob stoji na istom mjestu je bio kada sam ga donio u razgovoru s istom dečki i otišao do njega. Ispada da su dečki. Bob predstavio svoje prijatelje da me, Jerry i Don i rekao, da će biti više nego sretni da me uzme na moju ponudu, rekao sam, odlično, da idemo. Sve 4 od nas napustili klub u parking za Bobs automobila, dobio sam na prednji dok Jerry i Don je dobio u leđa, i odvezli off. Bob pitao gdje bih želio ići, samo sam rekao, nađi najbliži hotel. Bob je vozio nekoliko blokova i ukazao na znak osvijetljen rekavši konkursa i rekao kako se o ovom mjestu, izgleda kao oni mogu imati sobu, rekao sam, to izgleda kao dobar kao bilo koji. Bob parkirani auto i otišao u hotel da se registrirate i vratio nedugo drži sobi ključ rekavši su u sobi 121.

Sam odjednom postao jako nervozan jer smo hodali okolo u sobu, ne želeći natrag van ili tako nešto, to je bio pravedan, bio sam u nadi sam u potpunosti mogu izvršavati svoje obveze kao i žena biti u mogućnosti molimo da ovi momci u bilo koju način.

Pronalaženje soba, Bob stavljen ključ u rupu i otvorila vrata, čime mi ući prvi. Sam hodio u sobu slijedi ostali 3 dečki i šetao krevet sjedeći na rubu prelaska moje noge, vuče mi suknju prema dolje preko mog koljena, još uvijek drži na činjenicu, da ja sam još uvijek dama, barem za malo dulje. Bio sam jako nervozan sada, kao što sam gledao Bob zatvoriti i zaključati vrata, a zatim povucite zavjese zatvorena. JA pogodak JA je znao što se stvari svode na ovaj prije ili kasnije, iako je bila tek malo više od sat prije kad Bob je pitao mene za ples, što se činilo kao samo 5 minuta za mene i sada, gledati gdje sam ja, kako leti vrijeme kada se zabavlja. Jedan dio mene želio se vratiti u klub, a drugi dio mene želio biti ovdje.

Bob došao na to gdje sam bio sjedi i sjeo do mene, a ne samo skakanje u njega, on stavio svoju ruku oko mene i počeli smo ljubiti. Bob je lijep dečko i drago mi je stvari počeo s radom prvi s njim, on je napravio mene osjećaju vrlo ugodno i opušteno, kao da sam bio potpuno mu, bez drukčije oko. Kao što smo nastavili ljubljenja, naše jezike plesali u svaki drugi usta, moje noge, ali ostao je postao unfolded stisnute poput mene legao na krevet. Nedugo nakon što je u mom novi položaj Boba prekinuo sjednicu erotskog ljubljenja i pogledao me izvodi svoj prst na moje lice, niz moj vrat na moje grudi, lijepo je tucked pod svoju odjeću kao što su danas čeka da bude otvorena. Jedan po jedan počeo je otkopčati moj bluzu, govori mi kako sam seksi, a zatim se preselio obična crna materijal od obje strane moje tijelo. Nakon što je nag muškarac bio vrlo velik dio pretvoriti u mene, iako je većina ostalih vremena (kad je moj muž htio neki 3) samo sam nosio plišani ili nešto manje i oduzeto od sebe. Biti s Bob za sada me skoro zaboraviti da je bilo i drugih oči gledajući mene svaki korak s puta. Bobs prst pratiti cijeli moj grudnjak rubove na obje strane grudi gotovo kao da je on odlučiti što i kako dalje, konačno, izdvajali vrhu moje medo off moje grudi i unsnapped moj grudnjak, otkrivajući mom ne tako veliki, ali uzbuđen grudi i cupped ruku na jednu, malo cijeđenje i lagano probijanje bradavice, onda drugi, šalje signale divno kroz moje cijelo tijelo.
On preselio je ruku off moje grudi i počela lizati jezikom i moje bradavice dok je u isto vrijeme počeo se kreće ruku na moju nogu, klizne sve dalje i dalje moju suknju. Iz nekog razloga lakše se činilo da se izlagati po grudima nego što je bilo širiti noge, možda zato što žene grudi su vidljivi dio našeg tijela. Shvativši da je to stvarno, završni korak, vrijeme pokazati sve. Osjećaj malo neugodno, znajući drugih dečki gledali, a znajući da su pored, ja proširila moje noge ostavljajući svoju ruku klizila gore sam nogu i preko moje prepone, svoj prst snaked unutar mog plišanog strelovit i iz mog vrlo vlažnom rupu onda započeo flicking preko mog klitoris, me je doveo do toga sam čekala cijelu noć, orgazam i htjela sam ga da mi sperma. Bio sam oplakivanje i zadihan kontinuirano kao svoj prst radio na moj love pupoljak, govoreći: O Bože Da, Don't Stop, I'm gonna cum, moje tijelo drhti i trese pokušava sperma, ali ipak drži off dok god sam mogao, neka ide, eksplodirao u, što činiti kao beskrajno niz orgazama. Moj ljubavnik je dobio danas od krevet i počela svlačiti, a ja sam nastavio polaganje, moja ruka preko moje prepone cupped još uvijek u neki drugi svijet.

Bob se vratio u krevet mi kreće se na jastuk, i puzati između mojih nogu koja je otvorena nesvjesno, i izvukao otvorite snaps iz moje medo kaže se da biste dobili bolje izgledati. Nakon komentirajući kako sexy izgleda je spustio glavu i počeo prikazivati svoje usne preko moje meko humak ljubljenje glatke površine rad njegov put do proreza rastanak usne i jezik svoj, trčanje preko duljina strelovit u moj već jako mokro rupu. Bob završio onda liže nagnuo nad mene stavljajući više od prosječne veličine na moj kurac i provrt s laganim teškoćama polako eased do u svaki centimetar (i što je izgledalo mi je bio barem 8 do 9 inča) je u meni. Počeo sam oplakivanje od drugog je počeo da me uci, dio je bio čisti užitak ga je ljubav za mene, druga je bila malo bolna kao Bob je bio mnogo veći i deblji od moj muž ili moj ostale ljubitelje, skoro sam se osjećao kao djevica još jednom, u seksu prvi, kao što sam osjetio moj otvaranja se proširila širom otvorena koji sam brzo svladala sa svojom ukupnom ulazom u meni. Sve smislu gospojo izgled blijedi sa posljednjom orgazma kao moj oplakivanje je non-stop, a pove on crpi svoju veliku orgulje brže i brže u meni, moje noge čvrsto omotan oko njega. Vrlo čudna i neobična stvar dogoditi, Bob šapnuo mene i pitao ako je to ok za njega da se sperma u meni, ja giggled i rekao, vi kladiti, i nešto kao, između moje jauk, dati sve za mene, ja žele da se osjećaju svoj vrući sok u meni. Bob je počeo zadihan, usporavanje malo, sam mogao osjetiti kako njegov penis siročadi i dobiti ultra extra teško (volim taj osjećaj kad čovjek o to sperma) onda je u meni OOOOOOOhhhhhhhhhhh lučnim, kao što sam osjećao puls nakon pulsa nakonpuls mu vruće orgazma pucati duboko u mene. Bob legao breathlessly zadihan na mene, polako kreće svojim članicama u meni, onda je ustao mene Odlazim u krevet i otišao u kupaonicu.

Na Bobs povratak u krevet, on je stajao na dnu u potrazi prst u mene velika količina cum je dripped od moje rupe, a primjenom neke moje usne, to lizanje off. Bob je primijetio, ono što očima, sam sjede gleda dolje na veliki bijeli globusa sperma sjedi na otvaranju oozing van, dok drugi momci okupljeni oko da vidi i. Bob tada prikupljeni svoju odjeću i počeli ravnati rekavši kako je izlazak da se neke pivo i vratiti uskoro. Kao što sam ustala, osjećaj velike količine sperma kaplje niz moje noge, ja cupped moje ruke na moje prepone i to izmazan tada lizali iz mojih prstiju, što ovi momci nešto pokazati, onda je napravio moj put do kupaonice za mala čist-gore. Sam se vratio u spavaću sobu sa mojim Teddy i grudnjak natrag na mjesto, ali su ostavili moju bluzu otkopčan (izgledalo je seksi na taj način), izravnati moju suknju i ponovno popucali prepone moje medo, i ode do najbližeg tip, Jerry, i počeo ga ljubiti, i osjeća njegov hard penis kroz njegove hlače, a zatim skliznula dolje u klečećem položaju i nastavila otvaranjem njegove hlače ih vuče prema dolje na koljena, samo da vidim njegovu erekciju ispupčen kroz svoj bikini gaćice, s oko inča ili tako prošlost glavu peeking iz vrha. Počeo sam trčanje moj prst preko osovine osjećaj oblik njegova hard penis kroz soft materijala. Ne želeći samo još da ih uklonite, JA ganut moj usne na njegov penis klizna moj jezik iznad materijala do gole kože izložene, a zatim u glavu off lizanje velike kapi sjemena koji su tvorili.
Ona skliznula moj bluze off moje rame i ruku off u isto vrijeme, onda mi je podigao gore i povlačenjem niz moje Teddy i otvorena moj grudnjak, ponovno otkrivajući moje male grudi.Seksa s tih dečki, do sada, nije bilo ništa što sam očekivao, shvatio sam da bih se u sobu i svi bi skinuti i imati slobodan-za-sve sa mnom. Kao što je Jerry milovala grudi svojim ustima ruke oko mog struka preselio rušenja zatvarač moje suknje, i sa puno lakoćom je klizila niz moje bedro, ostavljajući padne na pod. Ja zgazi iz suknje kao Jerry mi je krenuo prema krevetu, a mi propisane, tada uklonjena njegova donjeg rublja i mi se pridružio na krevet. Mi francuski poljubi za kratko vrijeme osjećaj svaki drugi tijelo, ja, osjećajući njegov penis, klizanje prstima preko sluzave kaplje sjemena koje oozed van, dok je on imao svoju ruku u mojoj teddy prepone, ukazivanje moja rupa i klitoris. Nakon našeg kratkog ali erotske ljubljenje sjednici, sam izvukao otvorio sjedne mog plišanog onda sebe preselio oko i na njemu 69, odmah uzimajući njegov penis u usta, klizna moje usne gore i dolje cijelu osovinu, dok je u isto vrijeme, Jerry's jezik preselio preko svaki centimetar moja pička, strelovit i iz moje rupe, onda gladno lizali moju ljubav pupoljaka. Nakon samo oko 10 minuta vođenje ljubavi njegov penis se s mojim ustima počeo oplakivanje, onda osjetio njegov penis siročadi, onda BUM, osjetio kao njegov hit vruće opterećenje leđa mog grla. Zavrsio unutar vlastite orgazam, ja progutala svaku kap sperma koji je ušao u moja usta, baš onda, kao što sam dosegla točku bez povratka vrata su se otvorila i Bob hodio u, ja klimaks. Ja, još uvijek na vrhu Jerry, sisanje glava njegov penis, i lizanje moje usne, pogledao Bob kao on hodio putem do kreveta, Ummmmmmmmmm, okusili sooooo good.Bob odgovorio, dati da dama BUD! Jerry je tada rekao kako sam se preselio od njega, Bogu, što je bilo dobro, niti jedna žena ima uvijek me je sisao kao da je prije, i progutala sve to. većina djevojaka, barem one mogu razgovarati na mene sisa, neće pustiti mene sperma u usta ', i one koje ne, samo ga ispljune. Sam primijetio povlačenjem karticu otvoren od piva može, ja sam najbolji, Jerry jednostavno rečeno, jesu li sigurni, primijetio sam još jednom, nikad nisam imao bilo kakve pritužbe još.Uzimajući malo pauze, i nekoliko minuta za probaviti moj prethodni ljubavnici orgazma, sjeo sam od mali stolsmješten uz prozor prednje vučenje gore tankog materijala mog plišanog nad mojim grudima, i razgovarao malo dok sam pio pivo na moj . Tijekom našeg razgovora, Bob je pitao mene pitanje, kazao je, sada biti iskren, prosječna žena ne nude otići sa 3 dečki, a ja mogu reći pravo isključiti tvoj ne Hooker, tako, što je lijepa djevojka događaj s 3 od nas. Mislio sam da za drugu i rekao, da želite prava istina, ok, to je moj muž ideja. Njegova fantazija je za mene to dotjerati kao kurva i odabrati tip i dobro, neka učini sve što je htio sa mnom, ali, ja ne mislim da bih mogao očekivati da mi je završiti s tri od vas, tada nastavila se u njima govori o tip sam upoznao prije Bob i kako moj muž dobio toliko uključen, kada sam mu rekla kako sam ga isisan na zadnjem sjedištu svoga automobila i proguta njegov orgazam, i kako čovjek pokušao da me zajebavati, ali nije mogao. onda je rekao, što nije bio dovoljno dobar za njega, on je htio mene pronaći neki tip da me jebati i sperma u meni Njihova prva reakcija bila je sjajna osoba, tvoj oženjen, i vaš suprug's želim vam da zajebavati druge ljude. Bob onda je rekao, dobro, ako je to ono što on želi je, mi ćemo vam dati nešto da mu kažem, neće mi. Odgovorio sam, ja sam svakako hoće.
Završila sam drugi pivo i gledao Don čekanja izgleda kao da je bio idući u biti izostavljena, samo tip, koji još nije imala spolni odnos sa mnom još, a dobio se i preselio u kojem je sjedio indeksiranja između njegove noge na krevetu uzimajući njegov penis u ruci jerking off ga malo, klizna mojim prstima preko goo da sam iscijeđen iz glave, a zatim nagnuo prema dolje i uzeo ga u usta. Nakon nekoliko minuta sisanja Don, osjećao sam se moje noge širiti apart, a netko poking penis u moje rupe, i počeo me jebu mrzovoljast stilu. Nastavio sam humping Dons penis u usta dok on orgasmed, opet, gutanja svaki unca od njegova sperma. Tada osjećaj upoznati puls u meni, znala sam Jerry, koji je radi mene mrzovoljast, je sperma. Sa svojim pijetao i dalje u meni, sam sjede bacanje moje ruke oko Jerry iza mene i počeo ga ljubiti dok mu ruke milovala grudi. Moja ruka se preselili dolje na moja pička osjećaj kao Jerry's penis skliznula i iz moje rupe, a zatim je počeo ukazivanje neke od sperma na moj klitoris dok opet sam orgasmed.
Nakon mog povratka iz sebe čišćenje, I grabbed pivo pauze. Nakon toga, Bob vodi me na to mi je krevet i legao dolje, a zatim počeo trljati njegov penis iznad moje bradavice, onda se on nalazi na mojim grudima postavljanja njegov veliki penis u usta prvi uzimajući to mokro onda između moje tits klizanja naprijed-nazad dok se Ja ih stisnutim. Nakon otprilike 15 ili 20 minuta kurac sisa, karanje sjenica, Bob sjede hvatajući njegov penis jerking off ga i došao, puca njegova opterećenja po cijelom licu, u usta i vrat i grudi, dospio sam do trljanje bijelom gustom goo svepreko mog lica i usana lizanje prste, dok je Bob premazani cum nad mojim sisama sa svojim pijetao i stavljajući ga u moja usta lizati off.Nakon što je još jedan izlet u kupaonicu, vratio sam se u krevet, i obratio Dan, a ja osobno ukazivanje, govoreći mu koliko volio bih da ga osjećam u sebi. Dan preselio u krevet i počela lizati moja pička za kratko vrijeme, onda se nalazi na vrhu mene, i skliznuo njegov penis u mom rupu, dok je u isto vrijeme sam fingered moj klitoris, dok smo oboje orgasmed zajedno.
Na moje zadnje putovanje u kupaonicu, JA je uzeo moju odjeću, očistio se i odjeveni kao ostali dečki bili kad sam došao. Provjerili smo iz hotela i oni odvezli me doma, gdje je moj muž mi je jebeno, cumming 3 puta kao što sam mu rekao u priči gore

Нема коментара:

Постави коментар